گزارش اسفند ماه 1401

گزارشات سال ۱۴۰۱

فضاسازی به مناسبت اعیاد شعبانیه

همزمان با ۴ اسفند ماه ۱۴۰۱، مربی محترم هنر “سرکار خانم نعیمی” به مناسبت ولادت سه نور ولایت امام حسین علیه السلام،امام سجاد علیه السلام و حضرت ابوالفضل علیه السلام کتبیه های زیبا و چشم نوازی را ساخته و سالن اصلی آموزشگاه به نور این سه خورشید تابان روشن شد.

برپایی خیمة الحسین و انجام سنت حسنه نذری به مناسبت اعیاد شعبانیه

همزمان با ۴ اسفند ماه ۱۴۰۱، در روز میلاد با سعادت سومین خورشید ولایت و امامت امام حسین علیه السلام دختران حسینی آموزشگاه در خیمة الحسین حضور یافته و با نذوراتی که توسط اولیا محترم تهیه شده بود؛ از دوستان خود پذیرایی نمودند و شیرینی این عید بزرگ را دوچندان کردند.
جناب آقای رستگار “کارشناس محترم مقطع ابتدائی” و سرکار خانم حسینی “مدیریت محترم آموزشگاه” از مراسم ویژه نذری خیمةالحسین بازدید به عمل آوردند.

برگزاری مجلس شادی قمر بنی هاشم حضرت عباس علیه السلام

دختران حسینی آموزشگاه امروز ۴ اسفند ماه ۱۴۰۱، با ذوق و شوق فراوان در مجلس شادی قمر بنی هاشم حضرت عباس علیه السلام حضور یافتند و عشق و ارادت خود را با شادی و همراهی با مداح گرانقدر “جناب آقای زارعی” پدر محترم دانش آموز اسرا زارعی ابراز نمودند. مراسم جشن ولادت حضرت عباس با مولودی خوانی زیبا و گوشنواز مداح محترم شور و حال ویژه ای یافت و دانش آموزان ساعت شادی را در این عید بزرگ سپری نمودند.

پذیرایی اولیای محترم پایه اول در عید ولادت امام سجاد (ع) از تمامی دانش آموزان در خیمةالحسین

همزمان با ۷ اسفندماه ۱۴۰۱، اولیا محترم پایه اول در عید ولادت امام سجاد علیه السلام برای تمامی دانش آموزان آموزشگاه شیرینی و شربت تهیه کردند و با کمک دختران حسینی در خیمه الحسین از دوستان شان پذیرایی نمودند. دانش آموزان هر پایه به نوبت در محوطه آموزشگاه حضور یافتند و با صرف انواع شیرینی و شکلات و شربت و آبمیوه خاطره شیرینی از این عید بزرگ در ذهن شان ثبت گردید.

افتخار آفرینی دانش آموزان رشته بسکتبال، والیبال و داژال در مسابقات جام فجر

هفتمین دوره مسابقات جام فجر (یادواره شهدای امنیت) از ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۱ آغاز و در تاریخ ۳ اسفند ماه ۱۴۰۱ خاتمه یافت.
همزمان با ۳ اسفند ماه ۱۴۰۱، اختتامیه هفتمین دوره مسابقات جام فجر (یادواره شهدای امنیت) انجام و دختران عزیز ورزشکار آموزشگاه موفق به کسب مقام های ذیل در این مسابقات شدند .
• رشته بسکتبال مقام اول و کسب مدال طلا رشته
• رشته والیبال مقام سوم و کسب مدال برنز
• رشته داژبال مقام سوم و کسب مدال برنز

اردوی علمی و بازدید دانش‌آموزان پایه ششم از پژوهش‌سرای علوم ناحیه۶

دانش‌آموزان پایه ششم پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱، برای کار با میکروسکوپ و انجام آزمایش‌های فراتر از کتاب به پژوهش سرای ناحیه۶ اداره‌ی آموزش و پرورش رفتند و علاوه بر انجام تعدادی از آزمایش‌های مربوط به شیمی و فیزیک، به مشاهده‌ی سلول‌های گیاهی و جانوری در زیر میکروسکوپ پرداختند و شکل ظاهری آن‌ها را با هم مقایسه کردند.

فعالیتهای انجام شده واحد بهداشت به مناسبت ۱۱ اسفند ماه روز بهداشت محیط

همزمان با ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۱و به مناسبت روز بهداشت محیط ، فعالیت های زیر توسط مربی محترم بهداشت “سرکار خانم تقدیمی” انجام پذیرفت:
• برگزاری جلسه آموزشی با موضوع بهداشت محیط جهت دانش آموزان پایه چهارم
• تقدیر از سفیران سلامت بهداشت محیط با اهدا کارت امتیاز
• انتخاب کلاس برتر بهداشت
• با همت سفیران سلامت بهداشت محیط امروز ۱۱ اسفند مصادف با روز بهداشت محیط فضای حیاط مدرسه و کلاس ها تمییز شدند
• ارائه مطالب آموزشی و برگزاری جلسه با موضوع بهداشت محیط جهت سفیران سلامت
• ارائه مطالب آموزشی با کمک سفیران سلامت با موضوع بهداشت محیط در کانال مدرسه

برگزاری افتتاحیه یازدهمین دوره مسابقات قرآنی پرتو نور

یکشنبه ۱۴ اسفند ماه ۱۴۰۱ مراسم افتتاحیه یازدهمین دوره مسابقات قرآنی پرتو نور با حضور دانش آموزان منتخب قرآنی مدارس ابتدایی دخترانه امام حسین علیه السلام (مشهد و شهرستانهای استان خراسان رضوی) در رشته های حفظ، قرائت ، ترتیل و صحت قرائت نماز در محل اردوگاه هویزه برگزار گردید.

برگزاری مراسم اختتامیه یازدهمین دوره مسابقات قرآنی پرتو نور

به لطف الهی پس از چند ماه انجام فعالیت های مستمر و پویای قرآنی توسط مدارس امام حسین علیه السلام استان خراسان رضوی امروز دوشنبه ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۱، اختتامیه یازدهمین دوره مسابقات قرآنی پرتو نور به همت واحد محترم فرهنگی موسسه فرهنگی آموزشی امام حسین علیه السلام و دبیرخانه های گرامی دخترانه و پسرانه از ساعت ۹ صبح در حسینه سیدالشهدا در فضایی منور به عطر قرآن برگزار گردید.

اعلام نتایج یازدهمین دوره مسابقات قرآن پرتو نور – مدارس دخترانه

امروز دوشنبه ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۱ به لوح و قوه الهی و پس از برگزاری یازدهمین دوره مسابقات قرآن پرتو نور در ۱۴ اسفند ماه ۱۴۰۱، نتایج برگزیدگان قرآنی در رشته های ترتیل، قرائت، حفظ و صحت قرائت نماز به شرح ذیل اعلام گردید:
• رشته ترتیل
• رشته قرائت
• رشته حفظ
• رشته صحت قرائت نماز

دختران مکلّف پایه سوم میهمان حرم مطهر رضوی

دختران حسینی سه شنبه ۱۶ اسفند ماه ۱۴۰۱، میهمان حرم مطهر رضوی بودند و همراه با معلمین عزیز و دوستان شان در مراسم ویژه جشن تکلیف شرکت نمودند.

برگزاری جشن میلاد امام زمان (عج)

امروز شنبه ۲۰ اسفند ماه ۱۴۰۱، مراسم جشن و سروری در شادی میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی عجل الله فرجه الشریف در محوطه آموزشگاه برگزار گردید و دانش آموزان با ذوق و شوق فراوان با مداح محترم همراه شدند و در این جشن بزرگ به شادی پرداختند. در انتها از تمامی دانش آموزان با شیرینی پذیرایی به عمل آمد.

برگزاری مسابقه دست نوشته های طلایی

به منظور آشنایی دانش آموزان با هنر زیبا نویسی و ایجاد زمینه علاقه مندی دانش آموزان به خط تحریری و شناسایی استعدادهای بالقوه و تقویت مهارت های نوشتاری زبان فارسی، پس از چند ماه تلاش در زمینه بهبود دستخط و با نظارت و آموزش مربی محترم خوشنویسی “سرکار خانم نعیمی” جشنواره دست نوشته های طلایی، شنبه ۲۰ اسفند ماه ۱۴۰۱، برگزار گردید و آثار منتخب به اداره ارسال شد.

اهدای لوح و جوایز مدال آوران مسابقات ورزشی جام فجر

اهدای لوح و جوایز مدال آوران مسابقات ورزشی جام فجر امروز یکشنبه ۲۱ اسفند ماه ۱۴۰۱، در میان تشویق دانش آموزان انجام پذیرفت.

شرکت دختران قرآنی آموزشگاه در مسابقات قرآن اداره ناحیه شش

نمایندگان قرآنی آموزشگاه امروز دوشنبه ۲۲ اسفند ماه ۱۴۰۱، جهت شرکت در مسابقات قرآن اداره آموزش و پرورش ناحیه شش در دارالقرآن مرآت حضور یافتند و در رشته های حفظ، قرائت، دعاخوانی و احکام به رقابت با سایر همسالان خود پرداختند.

گرامیداشت هفته احسان و نیکوکاری

به همین منظور امروز سه شنبه ۲۳ اسفند ماه ۱۴۰۱، کمک های نقدی و غیرنقدی دانش آموزان عزیز توسط واحد پرورشی جمع آوری شد و در اسرع وقت به دست نیازمندان خواهد رسید.

فضاسازی آموزشگاه به مناسبت عید باستانی نوروز

مربی محترم هنر “سرکار خانم حدادفر” در آستانه فرارسیدن سال نو، همزمان با ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۱، طرح زیبایی که یادآور سفره هفت سین و عید نوروز است را در سالن اصلی نصب و در معرض دید عموم قرار دادند.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20