گزارش اردیبهشت ماه 1402

گزارشات سال ۱۴۰۲

یک روز شاد و به یادمانی در اردوگاه هویزه (اردوی پایان سال تحصیلی در دوره اول)

 به منظور تقویت روحیه نشاط و شادابی دختران عزیز دوره اول ،همزمان با ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ اردوی تفریحی ویژه دانش آموزان پایه های اول تا سوم در اردوگاه هویزه برگزار گردید.

هیجان و صدای شادی کودکان فضای اردوگاه را دلنشین و خاطره انگیز نمود و دختران عزیزمان لحظات خوشی را در کنار دوستان، همکلاسی ها و معلمین گرامی شان سپری نمودند.

در این اردوی جذاب دانش آموزان ناهار را میهمان آموزشگاه بودند و خاطره خوش این اردو در ذهن این عزیزان برای همیشه ثبت گردید.

لازم به ذکر است که این اردوی تفریحی از ساعت ۷:۴۵ آغاز و در ساعت ۱۴:۱۵ ظهر به پایان رسید.

برگزاری مراسم جشن عید فطر

 عید فطر آمد و ماه رمضان گشت تمام

بر شما همسفران سفر روزه سلام

روزه هاتان همه در پیش خداوند قبول

روزگار خوشتان مظهر توفیق مدام

همزمان با ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر جشن بندگی مراسم جشن و سروری در صبحگاه امروز برپا گردید.

این جشن با قرائت کلام الله مجید توسط قاری محترم “خانم نازنین زهرا عباسیان” آغاز گردید. در ادامه دعای سلامتی امام زمان عجل الله فرجه الشریف توسط تمامی دانش آموزان زمزمه شد و دختران حسینی ضمن دعا برای ظهور حضرت مهدی (عج) با امام عزیزشان راز و نیاز کردند.

گروه سرود دانش آموزان پایه پنجم نیز سرود زیبا و گوش نواز سلام فرمانده را اجرا نمودند که بسیار مورد استقبال دوستان شان قرار گرفت.

در این مراسم جوایز نفرات برتر مسابقات روخوانی و روانخوانی به برگزیدگان اهدا گردید و در پایان دختران حسینی با خواندن عهد نامه عید فطر قول دادند تا بر انجام کارهای خوب و پسندیده مداومت داشته باشند. مراسم جشن با پذیرایی و شیرین شدن کام دانش آموزان پایان پذیرفت.

کسب مقام اول دست نوشته های طلایی در آموزش و پرورش ناحیه ۶

 دستان هنرمند شکوفه کلاس اول سه افتخارآفرینی نمود.

هنر خوشنویسی هنر دادادگی است، این سرمایه مهم موجب شده که آن‌ها تجربیات معنوی و عرفانی نادر و ارزشمندی در اثر ارتباط مستمر با این هنر شریف کسب کنند.

خوشنویسی هنری است تجربی که کشف نکته‌های باریک و ظریف آن مستلزم تمرین بی‌وقفه و پیوسته است. این هنر، پرده‌برداری عمیق و آرام از نکات پنهان و پیچیده خط در سایه‌سار مشق کردن و خلوت کردن با حروف و کلمات است.

همزمان با ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، برگ زرینی بر دفتر افتخارات آموزشگاه رقم خورد و دانش آموز عزیز “مرسانا میرزایی” موفق به کسب مقام اول ناحیه ۶ در مسابقات دست نوشته های طلایی گردید.

لازم است این افتخارآفرینی را به دانش آموز عزیز و اولیای گرامی شان و مدیریت محترم آموزشگاه تبریک عرض نماییم و ضمناً از زحمات آموزگار محترم “سرکار خانم بمانی” و سرکار خانم نعیمی “مربی عزیز خوشنویسی” سپاسگزاریم.

برگزاری اردوی تفریحی پایان سال تحصیلی ویژه دوره دوم

 اردوي دانش آموزي فرصتي ارزشمند براي نشاندن مفاهيم مهم تربيتي ، مهارتي ، زندگي و استحكام و تقويت آنچه كه در يك فرايند آموزشي به كودكان ، نوجوانان و جوانان ارايه شده ، به شمار مي رود و فضا فراهم مي كند تا به دور از ضوابط دست و پاگير اجتماعي نسل آينده ساز را به سمت كمال انساني ، معرفت ديني و زندگي با كرامت رهمنون شد.

دانش آموزان پایه چهارم، پنجم و ششم همزمان با ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ همراه با معلمین عزیزشان در مجموعه فرهنگی تفریحی هویزه حضور یافتند و ساعات خوش و دلپذیری را در کنار یکدیگر در قاب خاطره ثبت نمودند. دانش آموزان در ابتدای ورود به آلاچیق های از قبل مشخص شده مستقر شدند و بعد از صرف صبحانه در کنار دوستان شان از فضای سرسبز و محیط زیبا و پر از گل اردوگاه بهرمند شدند. برگزاری بازی های متنوع ورزشی موجوب ایجاد شور و نشاط و شادی این عزیزان شد. دانش آموزان عزیز بعد از اقامه نماز اول وقت در آلاچیق ها، ناهار را میهمان آموزشگاه بودند.

عکاسی از شکوفه های شکفته باغ دانایی ویژه جشن الفبا

 اولین ها همیشه خوب هستند به دل آدم می نشیند و خاطره شان می ماند در دل باز هم تجربه ای جدید از روزهای زیبا در مدرسه

شکوفه کلاس اول امروز که در آستانه پایان کلاس اول دبستان هستی و وارد مرحله تازه اي از زندگي شده ای، با دعوت از عکاس محترم دوستی های زیبا و دوست داشتنی همکلاسی های پایه اول را همزمان با ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱،در قاب تصویر ثبت کردیم.

لازم به توضیح است عکس ها بعد از چاپ در روز مراسم جشن الفبا به دانش آموزان عزیز اهدا خواهد شد.

ای دخترم که مانند شاپرکی بر روی گل ها هستی این را بدان که من به تو اعتقاد زیادی دارم و به این معتقد هستم که به زودی به درجات رفیع و بلندی خواهی رسید و می توانی به همه چیز برسی

برپایی جشنواره غذاهای سنتی

 به مناسبت هفته سلامت” ۹ الی ۱۵ اردیبهشت ماه ”  جشنواره غذاهای سنتی در آموزشگاه برگزار گردید.

امروز ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ نمازخانه آموزشگاه میزبان جشنواره غذاهای سنتی بود .

لازم به ذکر است که این جشنواره به همت مربی محترم بهداشت آموزشگاه “سرکار خانم تقدیمی” برگزار و غذاهای برگزیده توسط خود دانش آموزان انتخاب و داوری شدند و از برترین ها تقدیربه عمل آمد.

گرامیداشت مقام و هفته معلم

 روز معلم یادآور شکوه و عظمت زنان و مردان پاکباخته ای است که در طول تاریخ در عرصه ی تعلیم و تربیت زیباترین جلوه های عشق و ایثار را به نمایش گذاشته اند .

همزمان با ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، دانش آموزان عزیز همه پایه ها به پاس زحمات معلمین عزیزشان از ابتدای صبح امروز با تشکر و قدردانی از ایشان ،این روز را به آموزگاران خود تبریک گفتند.

مربیان خوش ذوق هنر سرکار خانم ها “نعیمی و حدادفر” نیز در پاسداشت این روز فضای زیبایی را در سالن اصلی آموزشگاه ساختند.

ای معلم تو را سپاس : ای آغاز بی پایان ، ای وجود بی کران ، تو را سپاس ای والا مقام ، ای فراتر از کلام، تورا سپاس. ای که همچون باران بر کویر خشک اندیشه ام باریدی

روز معلم مبارک

برگزاری برنامه های ویژه هفته سلامت “۹الی ۱۵ اردیبهشت ماه”

همزمان با 9 اردیبهشت ماه 1402، ویژه برنامه های هفته سلامت با شعار “سلامت برای همه” با هماهنگی مربی محترم بهداشت “سرکار خانم تقدیمی” در آموزشگاه آغاز گردید.

فعالیتهای انجام شده در هفته سلامت?

  • بروز رسانی بردهای بهداشتی
  • برگزاری جشنواره غذاهای سنتی و تقدیر از برگزیدگان
  • راه اندازی پویش سلامت
  • برگزاری مسابقه جدول ویژه دانش آموزان دوره دوم و اهداء جوایز به برگزیدگان
  • برگزاری مسابقه نقاشی ویژه دانش آموزان دوره اول و برپایی نمایشگاه نقاشی و تقدیر از همه دانش آموزانیکه شرکت کردند.
  • اختتامیه سفیران سلامت و تقدیر از سفیران سلامت برتر و اهدا لوح تقدیر و هدیه در جشن ستارگان
  • اجرای برنامه های متنوع شامل نمایش بهداشتی ،شعر و سرود و متن بهداشتی و…
  • برگزاری جلسه آموزشی بهداشتی جهت همکاران
  • اندازه گیری فشار خون و نمایه توده بدن و…. همکاران در این هفته و همچنین در طی سال تحصیلی
  • هماهنگی با بنیاد خیریه آرتوان و تحویل درب های بطری جمع آوری شده توسط دانش آموزان در طی سال تحصیلی به خیریه و تحویل ویلچر و تقدیم آن به بیماران نیازمند
  • انتخاب کلاسهای برتر بهداشتی و تشویق دانش آموزان

برگزاری جشن قرآن و شکرگزاری از خدای مهربان در پایه سوم

 چرا هر چه ایمان افزایش می یابد، انسان شادتر و آرام تر می شود؟

داشتن خدا یعنی داشتن حداقل بخشی از قدرت و اسماء خدا اینکه در روایات آمده، هر چه ایمان افزایش یابد، شخص شادتر و آرام تر می شود، به این دلیل است که وقتی ایمان هست،الله هست و جایی که الله باشد،رحمت،رحمانیت و مغفرت نیز همراه آن است. تا به حال به این موضوع فکر کردید که چقدر رحیم هستید؟ و یا چقدر ستار و پوشش دهنده عیوب دیگران ؟ و یا چقدر بخشنده و مهربان هستید؟…… و یا به عبارتی دیگر چقدر شبیه خدا شدید؟

همزمان با ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲با توجه به اهمیت اُنس دائمی با قرآن و یاد وجود مقدس صاحب الزمان (عج) و به مناسبت پایان کتاب درسی قرآن و یادآوری عترت و نماز،جشنی با نام مبارک قرآن با حضور معاونت و مربی محترم پرورشی و مربی گرامی قرآن “سرکار خانم قانع” و دانش آموزان عزیز پایه سوم با انجام برنامه های شاد و مذهبی به شرج ذیل برگزار گردید:

  1. تلاوت قرآن کریم
  2. سرود صلوات بر محمد(ص)
  3. ذکر آیه صلوات و درود بر حضرت محمد(ص)
  4. حدیث امام حسین (ع)
  5. شعر زیبایی در مورد نماز
  6. سرود زیبای قرآن توسط گروه سرود
  7. سرود خدای مهربان و پیروان راه امام زمان (عج)
  8. تلاوت آیه اُنس با قرآن کریم
  9. تلاوت سوره قدر
  10. سپاس گزاری از خداوند
  11. بیان الگوها و بهترین زنان تاریخ اسلام و مسابقه
  12. اهداء جوایز به عزیزان ،مربوط به برگه درخت عبادت ،ماه مبارک رمضان
  13. پذیرایی

برگزاری نشست شورای آموزگاران با محوریت گرامیداشت هفته معلم

 همزمان با ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، نمازخانه آموزشگاه میزبان حضور گرم و صمیمی همکاران بود.

در جلسه شورای آموزگاران که از ساعت ۱۲:۴۵ آغاز گردید ، ابتدا مدیریت محترم آموزشگاه “سرکار خانم حسینی” ضمن تبریک مجدد هفته بزرگداشت مقام معلم و عرض خسته نباشید به همکاران گرامی، در خصوص مسائل آموزشی با همکاران به گفت و گو و تبادل نظر پرداختند.

ضمناً در این مراسم هدایایی که از سمت موسسه فرهنگی آموزشی امام حسین علیه السلام برای همکاران عزیز تهیه گردیده بود توسط مدیریت گرامی به این عزیزان تقدیم گردید.

همکاران ناهار را میهمان آموزشگاه بودند و این نشست در ساعت ۱۴ با صلواتی بر محمد و آل محمد به پایان رسید.

عکاسی از دانش آموزان پایه ششم ویژه جشن فارغ التحصیلی

 فارغ التحصیل شدن یکی از مهم ترین رویدادهای زندگی دانش آموزان است و ما در ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، با دعوت از عکاس حرفه ای و حضور در فضای سرسبز و زیبای اردوگاه همزمان با اردوی پایان سال این روز شیرین را در قاب تصویر ماندگار کردیم.

لازم به توضیح است عکس ها بعد از چاپ در روز مراسم فارغ التحصیلی به دانش آموزان عزیز اهدا خواهد شد.

دخترم! مدت ها است که رویای چنین روز خجسته ای را داشتم؛ و شک نداشتم که تو رویایم را محقق می کنی؛ و بی صبرانه منتظر موفقیت های بعدی تو در آینده نزدیک هستم؛ با آرزوی بهترین ها برای بهترین زندگی ام!

برگزاری آخرین آزمون تبار پیشرفت تحصیلی در سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۱

 دختران بوستان دانایی در پایه های اول تا ششم، دانسته های خود را در قالب آزمون تبار سنجیدند.

«موفقیت در آرزوها، نسبت مستقیم با قدرت اراده ما دارد»

همزمان با یکشنبه ۲۴ آذر ماه ۱۴۰۲، دانش آموزان عزیز پایه های اول تا ششم از ساعت ۸:۳۰ صبح با سایر دوستانشان از مدارس ابتدایی امام حسین علیه السلام به رقابت پرداختند.

در این آزمون علمی دختران عزیزمان در پایه اول به ۲۰ سوال از دروس “فارسی، ریاضی و علوم” ، پایه دوم و سوم به ۳۰ سوال “فارسی، ریاضی و علوم” ،  پایه چهارم ۴۰ سوال “فارسی، ریاضی، علوم، قرآن و هدیه های آسمان و مطالعات اجتماعی” و پایه پنجم و ششم به ۴۵ سوال از دروس “فارسی، ریاضی، علوم، قرآن و هدیه های آسمان و مطالعات اجتماعی” پاسخ دادند.

برگزاری جشن فارغ التحصیلی و ستارگان آموزشگاه

  فارغ التحصیلی تو مقدمه ای است برای آغاز راهی جدید. با آرزوی بهترین ها برای تو.

جشن فراغت تو از تحصیل ،جشن دیگری است ارزشمند و مقدس، مبارکت باد این تاج افتخار گوارایت باد این عنوان امید بخش.

با کاروانی از دعای خیر،تو را بدرقه میکنم و چشم به راه موفقیتهای بعدی تو هستم.

در عصر ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ میزبان تمامی دانش آموختگان پایه ششم و ستارگان آموزشگاه در حسینیه سیدالشهدا بودیم.

حضور مادران و پدران دلسوز و اعضا محترم انجمن اولیا گرمابخش این مراسم بود.

مراسم با اجرای زیبای حاملان قرآن آغاز، سپس سوره مبارک کوثر پخش گردید و حاضران به احترام کشور عزیزمان ایران ایستاده و سرودجمهوری را همخوانی کردند.

در ادامه با تلاوت صلوات خاصه به ساحت مقدس ولی نعمت مان امام رضا علیه السلام عرض ارادت کردند.

در بخش بعدی کلیپ زیبای خاطرات شش ساله دبستان ویژه فارغ التحصیلان پخش شد و دانش آموزان پایه ششم خاطرات زیبای خود را مرور کردند.

مدیریت محترم دبستان “سرکار خانم حسینی” ضمن عرض خوشامد و تبریک به فارغ التحصیلان و ستارگان گزارش کاملی از فعالیت های انجام شده در طول سال تحصیلی به حضار محترم ارائه نمودند.

مجری توانمند “جناب آقای علینژاد” مسابقه جذاب و طنزی ویژه پدران محترم اجرا کردند که بسیار مورد توجه دانش آموزان قرار گرفت. معلمین محترم پایه ششم نیز در جمع این عزیزان حضور یافتند و بعد از تبریک به ایشان بهترین ها را برای دانش آموزان آرزو کردند.

در پایان عکس فارغ التحصیلی و هدایای پایه ششم و جوایز ستارگان آموزشگاه در زمینه آموزشی و پرورشی، همچنین مقام آوران مسابقات ناحیه و مسابقه آزمایشگاهی به دانش آموزان برتر اهدا گردید.

افتخارآفرینی دانش آموز قرآنی و کسب رتبه اول رشته قرائت در ناحیه ۶

 خداى تعالى کتابى راهنما فرستاد و در آن خوب و بد را روشن ساخت. پس راه خوبى را پیش گیرید تا هدایت شوید و از راه بدى دورى جویید تا به مقصد برسید.

امروز ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، دانش آموز عزیز “خانم نازنین زهرا عباسیان” که موفق به کسب رتبه اول رشته قرائت در سطح ناحیه شش شده بودند، جهت شرکت در مسابقه استانی قرآن در دارالقرآن مرکزی حضور یافتند و با نفرات اول تمامی نواحی مشهد به رقابت پرداختند.

راه یافتن دانش آموز عزیزمان “خانم نازنین زهرا عباسیان” به مرحله استانی مسابقات حفظ قرآن کریم را به این دختر سخت کوش، خانواده محترمش و هم چنین همکاران عزیز تبریک عرض میکنیم و بهترین ها را برای ایشان آرزومندیم.

تلاوت زیارت عاشورا به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام

 هنوز هم دنیا، از شکوه جاری تو وام می‏گیرد.

هنوز هم خورشید، از چشمان تو تقلید می‏کند.

دانشگاه، به نام تو زنده است؛ حوزه از زلال دانش تو آب می‏خورد

و عطش دانش‏ اندوزی راهیان عشق، با کلام تو سیراب می‏شود.

در ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، دختران حسینی آموزشگاه به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام در نمازخانه آموزشگاه حضور یافتند و همه با هم زیارت عاشورا را تلاوت نمودند.

معاون محترم پرورشی نیز ضمن معرفی این امام همام یک داستان کوتاه از سیره و زندگی امام جعفر صادق علیه السلام بیان نمودند و از دانش آموزان خواستند تا با حضور در حرم رضوی به امام رضا علیه السلام عرض تسلیت نمایند.

برگزاری جشن الفبا در پایه اول

 روزی كه درباغ مدرسه جوانه زدی. الف قامتت آن قدر ضعیف و شكننده بود كه شاخ وبرگهای علم جرات نمی كردند، روی شاخه هایت لانه بسازند.

آن روز نمی دانستم چشمان معصومت غریبانه كلمات رامی نگرد. آیا روزی به چلچراغ دانش روشن خواهدشد یا نه.

امّا هر روز كه می آمدی. من شكفتن جوانه های جدیدی را در تو،به تماشا می نشستم و در دشت سرسبز نگاهت عشق را نظاره می كردم و امروز كه نیلوفری زیبا درباغ مدرسه شده ای امیدوارم كه آموخته باشی :

  •  با(آ)مثل آسمان باشی
  •  با(ب)بزرگوار باشی و بخشنده
  •  با(پ)پرهیزگار باشی وپاینده
  •  با(ت)تاریكی جهل ونادانی را از خود دور كنی
  •  با(ث)ثابت قدم باشی در راه حق
  •  و با(ی)یكتابودن خدا را

امروز ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، با یاری خداوند مهربان و درسایه توجهات حضرت مهدی عجل الله فرجه الشریف بار دیگر توفیق یافتیم برای نوآموزان پایه اول جشن سواد آموختگی برپا نماییم.

حضور مادران دلسوز و مهربان در جمع دانش آموزان کلاس اولی موجب شادی و گرمابخش این مراسم بود.

اهم برنامه های اجرایی در جشن الفبا به شرح زیر می باشد:

  • عرض سلام و خیرمقدم توسط مجری
  • پخش کلیپ تلاوت قرآن مجید
  • همخوانی سرود جمهوری اسلامی ایران
  • تلاوت صلوات خاصه
  • پخش کلیپ فعالیت های کلاس اول
  • سخنرانی مدیریت محترم آموزشگاه سرکار خانم حسینی
  • اجرای سرود امام رضا(ع) توسط کلاس اول یک
  • مسابقه ویژه مادران
  • اجرای سرود پروردگار توسط کلاس اول دو
  • تشکر نمایندگان دانش آموزی از معلمین با اهدا نامه
  • اجرای سرود معلم توسط کلاس اول سه

حضور دختران هنرمند آموزشگاه در اختتامیه هفدهمین یادواره کودک و محرم

 دختران هنرمند دبستان همزمان با ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، به مراسم اختتامیه هفدهمین یادواره کودک و محرم دعوت شدند.

در این مراسم از دانش آموزان خلاق و خوش ذوق که آثار زیبایشان مورد توجه داوران قرار گرفته بود، با اهدا تقدیر نامه و کارت هدیه تقدیر و تشکر به عمل آمد.

کسب رتبه برتر در رشته دلنوشته و شعر را به خانم زینب هاشمیان و کسب رتبه برتر در رشته نقاشی را به خانم ها

“دلارام قاسمی، غزل خودساز، نفیسه حیدری، نسیبه علیشاهی، آیلین افراسیابی، ساجده مصطفوی پور، ثنا علی آبادی ، محیا رضوانی زاده، خدیجه مالدار”  تبریک عرض میکنیم و بهترین ها را از ایزد منان برای ایشان آرزومندیم.

فضاسازی آموزشگاه به مناسبت شهادت امام جعفر صادق علیه السلام

 غروب غریبت، در لابه‏ لای دقیه‏ های خاکی بقیع قد می‏کشد.

مدینه، با التهاب به مدار پرواز کبوتران دست می ‏برد تا مردم،

آیه‏ های زخمی نشناختنت را به دوش بکشند و عذر نیاورند.

در آستانه سالروز شهادت ششمین امام شیعیان امام جعفر صادق علیه السلام، همزمان با ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، مربی خوش ذوق هنر “سرکار خانم نعیمی” سالن اصلی آموزشگاه را به همین مناسبت سیاه پوش کردند.

حضور مدیریت محترم آموزشگاه در افتتاحیه جشنواره جابربن حیان

 همزمان با ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، سالن مهر خانواده واقع در فرهنگسرای کودک و آینده، انتهای خیابان کوهسنگی، بوستان کوهسنگی میزبان مراسم افتتاحیه دهمین جشنواره علمی پژوهشی جابربن حیان بود.

این مراسم با حضور جمعی از مسئولین محترم موسسه فرهنگی آموزشی امام حسین علیه السلام و مدیران گرامی مدارس برگزار گردید.

سرکار خانم حسینی به همراه تعدادی از دانش آموزان ضمن حضور در مراسم افتتاحیه از غرفه های مدارس در نمایشگاه بازدید به عمل آوردند.

لازم به ذکر است سرکار خانم دلیری “کارشناس محترم پرورشی موسسه”، با حضور در غرفه آموزشگاه ضمن مشاهده طرح های علمی پژوهشی دانش آموزان دقایقی در خصوص نحوه عملکرد طرح ها با دانش آموزان صحبت نمودند.

برگزاری ویژه برنامه ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختر

 عصمت به پای عصمت تو سجده می کند

معصومه ای و عصمت کبرای دیگری

ای زینبی که عالمه بی معلمی

زین رو کنی به شهر خودت علم پروری

همزمان با ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ و به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه سلام الله علیها مراسم جشن شادی با پخش سرودهای ویژه دختران برپا گردید.

 معاونت محترم پرورشی ضمن تبریک این عید بزرگ و روز دختر به دانش آموزان عزیز درباره سیره و زندگی این بانوی بزرگوار صحبت کردند و از دانش آموزان خواستند تا راه و روش دینداری حضرت معصومه سلام الله علیها را الگو خود قرار دهند، سپس گروه سرود پایه پنجم نماهنگ زیبای “اینجا ایرانه” را به زیبایی اجرا نمودند که بسیار مورد توجه دوستان شان قرار گرفت.

لازم به ذکر است که در انتها دانش آموز عزیز “خانم نسترن رنجبر” با شیرینی از تمامی دانش آموزان آموزشگاه پذیرایی نمود.

تقدیر از حافظان طرح آیات

 راست ترین سخن، رساترین پند و زیباترین حکایت، کتاب خدا (قرآن) است.

در ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ و همزمان با ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختر از حافظان طرح آیات تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم مربیان دلسوز و مهربان قرآن در جمع دختران حسینی حضور یافته و با حضور مدیریت محترم آموزشگاه جوایز حافظان طرح آیات را به ایشان تقدیم نمودند.

لازم به توضیح است حافظان طرح آیات از تمامی پایه ها موفق شدند تمام سوره های مشخص شده از جزء سی ام قرآن را به طور کامل حفظ نمایند.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20