برگزاري اولين جلسه ديدار با اوليا ويژه کلاس اول دو و پایه سوم

 آینده یافتنی نیست ، بلکه ساختنی است اگر به دنبال ساختن آینده جامعه هستی بین خانه و مدرسه پل ارتباطی و دانش افزایی بزن و اجازه بده این پل از جامعه بگذرد .

 

مسئولین محترم آموزشگاه جهت ایجاد ارتباط بهتر با اولیا محترم، همچنین ارائه برنامه های آموزشی و پرورشی سال تحصیلی آینده از اولیا محترم کلاس اول دو و کلیه کلاس های سوم دعوت نمودند تا در 21 شهریور 1400 از ساعت 17:00 الی 19:00 تا در آموزشگاه حضور یابند و ضمن آشنایی با معلم کلاس از روند تدریس همکار اطلاع یابند.

آموزگاران گرامی هر کلاس بعد از عرض خیر مقدم و خوشامدگویی توضیحات کامل و جامعی در ارتباط با نکاتی که دانش آموزان می بایست برای آموزش در فضای مجازی رعایت نمایند و انتظاراتی که از اولیا محترم دارند به این عزیزان ارائه نمودند.

معلم کلاس اول سرکار خانم طباطبایی نیز به علت حساسیت ویژه دانش آموزان پایه اول، نکات مهمی پیرامون شیوه ارزشیابی توصیفی، ارکان زبان آموزی و پیش نیاز های خواندن و نوشتن و ارائه راهکار و تمرین برای تقویت مهارت گوش دادن به والدین محترم ارائه کردند.

درود بر فرشتگان زمینی

مادران و پدرانی که لحظه لحظه ی زندگی خود را در خدمت خانواده و فرزندانشان هستند.
به یمن وجود شما عزیزانی این چنین فهیم، صبور و زحمت کش و زیبا اندیش، سالی پر از سرافرازی و موفقیت را برای دلبندانتان آرزومندیم و مراتب تشکر و قدردانی ما را پیشاپیش پذیرا باشید.

امید است که با همراهی همیشگی شما والدین گرامی، شاهد سربلندی و پیروزی، در مرحله به مرحله ی رشد آموزشی و تربیتی این شکوفه های باغ زندگی باشیم.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20