برگزاري اولين جلسه ديدار با اوليا ويژه کلاس اول یک و پایه دوم

امروز در بعد از ظهر 20 شهريور ماه 1400 مسئولين آموزشگاه ميزبان جمع مادران و پدران دلسوز کلاس اول یک و پایه دوم بودند و برنامه هاي آموزشي و پرورشي سال تحصيلي آينده را به اطلاع ايشان رساندند.

در ابتداي جلسه آيات روح بخش کلام الله مجيد پخش گرديد و پس از آن مديريت محترم آموزشگاه سرکار خانم فغاني خدمت حضار گرامي خير مقدم عرض کردند و توضيحاتي در ارتباط با فعاليت هاي آموزشي و پرورشي مدرسه بيان نمودند.

آموزگار گرامي سرکار خانم بنکدار به معرفی خود پرداخته و روش کار در کلاس را بیان نمودند و انتظارات آموزشی و تربیتی را نیز عنوان کردند و در مورد لزوم همکاری اولیا نکاتی را عنوان نمودند و اولیا را با شیوه ارزشیابی توصیفی آشنا کردند و در مورد مزایا آشنایی اولیا با ارکان زبان آموزی و پیش نیاز های خواندن و نوشتن و ارائه راهکار و تمرین برای تقویت مهارت گوش دادن صحبت کردند.
آموزگاران پایه دوم نیز در جمع اولیا گرامی حضور یافتند و توضیحات کامل و جامعی پیرامون نحوه آموزش در فضای مجازی و انتظارات خود از این عزیزان را بیان نمودند.

به امید اینکه با همکاری و همراهی بیشتر والدین محترم مسیر پیشرفت و علم آموزی را برای دانش آموزان هموار سازیم و شاهد موفقیت روزافزون ایشان باشیم.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20