فروردین ماه

گزارشات سال ۱۳۹۹

1-پیگیری و بررسی عملکرد آموزگاران در ایام تعطیلات کرونا

يَا مُنْزِلَ الشِّفَاءِ وَ مُذْهِبَ الدَّاءِ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ أَنْزِلْ عَلَى وَجَعِيَ الشِّفَاء

(ای فرستنده و عطاکننده شفا، و ای کسی که به لطف خویش دردها را از جان‏ها و جسم‏ها می‏بری، بر محمد و آل محمد رحمت فرست و بر دردهای من شفا عنایت فرما).( مصباح کفعمی ص 152)

مدیریت محترم آموزشگاه”سرکار خانم فغانی” امروز 18 فروردین ماه 99 همراه با معاونین محترم آموزشی در آموزشگاه حضور یافتند و نحوه عملکرد آموزگاران را در تعطیلاتی که به علت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا پیش آمده مورد ارزیابی قرار دادند.

با توجه به فرمی که قبلا در اختیار معلمین قرار گرفته بود و  ایشان به طور دقیق فعالیت های انجام پذیرفته خود در رابطه با نحوه ارائه و بررسی تکالیف و آموزش ها را در آن ثبت کرده بودند، همچنین درخواست های اولیا محترم با آموزگار هر کلاس تماس تلفنی برقرار شد و نکات و تذکرات لازم به ایشان بیان گردید.

2-برگزاری جلسه هماهنگی کادر اجرای آموزشگاه

مدیریت محترم آموزشگاه سرکار خانم فغانی به همراه معاونین آموزشی و پرورشی امروز 25 فروردین ماه 99 در دفتر مدیریت با رعایت کامل نکات بهداشتی گرد هم آمدند به منظور نظارت دقیق و مستمر بر نحوه ارائه مباحث آموزشی آموزگاران و سایر مسائل آموزشگاه به بحث و تبادل نظر پرداختند و پس از اطلاع از نظرات یکدیگر تصمیمات لازم را اتخاذ نمودند.

اهم مباحث مطرح شده در این جلسه به شرح زیر می باشد:

بررسی مسائل جاری آموزشگاه و کیفیت آموزشی

بررسی نحوه عملکرد آموزگاران

نحوه ثبت نام پایه اول برای سال تحصیلی آینده

برنامه ریزی جهت امور آتی آموزشگاه

برقراری تماس تلفنی به صورت تصادفی با برخی اولیا و اطلاع از انتقادات و پیشنهادات ایشان

برقراری تماس با درخواست کنندگان ثبت نام پایه اول سال آینده و تعیین وقت مصاحبه با ایشان

3-برگزاری جلسه مسئولین فناوری مدارس امام حسین علیه السلام

امام حسن عليه السلام می فرمایند :

ما تَشاوَرَ قَومٌ إِلاّ هُدوا إِلى رُشدِهِم؛

هيچ ملّتى با هم مشورت نكردند مگر آن كه راه درست خود را پيدا كردند.

تحف العقول ص 233

این جلسه امروز پنج شنبه 28 فروردین ماه 99 با حضور مسئولین محترم واحد فناوری موسسه امام حسین علیه السلام و تمامی مسئولین فناوری مدارس در محل حسینه سیدالشهدا از ساعت 9:00 الی 13:00 برگزار گردید.

جانشین محترم مدیرعامل موسسه پس از عرض خوشامدگویی به همکاران، گزارش عملکرد تمامی مدارس در زمینه سایت جدید تبار، سامانه وضعیت تحصیلی مدبر و آزمون مجازی را ارائه نمودند و نکات و تذکرات لازم را به حضار در جلسه متذکر شدند، سپس در ارتباط با نحوه به کارگیری و استفاده از اپلیکیشن مدرسه شاد، کانال سروش مدارس، آموزش آنلاین، سایت ویدئو تبار و … صحبت هایی انجام پذیرفت و در پایان همکاران سوالات و مشکلات خود را مطرح کرده و به ایشان پاسخ داده شد.

4-برگزاری جلسه هم اندیشی ویژه آموزگاران پایه چهارم و پنجم

جلسات حضوری، متداول‌ترین روش گروهی برای تصمیم‌گیری، حل مسائل، آموزش افراد و طرح‌ریزی برنامه‌ها و پروژه‌ها هستند. برگزاری یک جلسه می‌تواند باعث دست‌یابی موثر به اهداف شود، از همین رو مدیریت محترم آموزشگاه سرکار خانم فغانی امروز 30 فروردین ماه 99 از آموزگاران پایه های چهارم و پنجم دعوت نمودند تا پیرامون مسائل آموزشی به بحث و گفت و گو بپردازند.

اهم مطالب عنوان شده در این جلسه به شرح زیر می باشد:

ارائه گزارش عملکرد آموزشی و پیگیری تکالیف در ایام تعطیلات کرونا توسط آموزگاران

ارائه نظرات، انتقادات و پیشنهادات اولیا به معلمین

بررسی نقاط ضعف و قوت همکاران توسط مدیریت و معاونین آموزشی

ارائه توضیحات کامل و جامع پیرامون نحوه فعالیت در سامانه مدبر، کانال سروش مدرسه و معرفی و چگونگی استفاده از نرم افزار آموزش آنلاین توسط مسئول فناوری به همکاران

 

5-برگزاری جلسه هم اندیشی ویژه آموزگاران پایه ششم

با توجه به تغییرات اساسی که در نحوه ارائه مباحث آموزشی و بررسی تکالیف دانش آموزان در ایام تعطیلات کرونا ایجاد گردیده است ، جلسه هم اندیشی با آموزگاران پایه ششم امروز سی و یکم فروردین ماه 99 با محوریت استفاده بهینه از فضای مجازی برگزار گردید.

اهم مطالب عنوان شده در این جلسه به شرح زیر می باشد:

  • ارائه گزارش عملکرد آموزشی و پیگیری تکالیف در ایام تعطیلات کرونا توسط آموزگاران
  • ارائه نظرات، انتقادات و پیشنهادات اولیا به معلمین
  • بررسی نقاط ضعف و قوت همکاران توسط مدیریت و معاونین آموزشی
  • ارائه توضیحات کامل و جامع پیرامون نحوه فعالیت در سامانه مدبر، کانال سروش مدرسه و معرفی و چگونگی استفاده از نرم افزار آموزش آنلاین توسط مسئول فناوری به همکاران


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20