شرکت در مراسم افتتاحیه مسابقات ورزشی جام فجر

ورزش برای کودکان، فوق العاده ضروری و لازم است. کودکان به طور طبیعی و فطری به ورزش، بازی و تحرّک علاقه نشان می دهند و این بازی و تحرک برای رشد و نموّ نسوج بدنشان لازم بوده و شرط زنده ماندنشان می باشدورزش هایی که به کودکان داده می شود، باید چنان باشند که به تربیت قوای فکری و نظم روحی آن ها منتهی گردد؛ بدین معنان که تکوین اخلاق کنند، ایجاد منش نمایند، عادت های مطلوب را (نظیر نظم و انضباط و اطاعت از قانون و جوان مردی و همکاری) مایه گذارند و یا حس ابتکار را بیدار کنند و بپرورند.

این ها همه را ضمن بازی ها بهتر از هر گونه درس می توان یاد داد، زیرا اثر این چنین آموزش ضمن بازی ها، تا پایان عمر، باقی می ماند.

 به مناسبت دهه مبارک فجر و ایام پیروزی انقلاب اسلامی ایران امروز یکشنبه چهاردهم بهمن ماه ۹۷ افتتاحیه مسابقات ورزشی جام فجر مدارس امام حسین علیه السلام برگزار گردید. در این راستا تعدادی از دانش آموزان ورزشکار این آموزشگاه در سالن ورزشی شهید کوشه ای حضور یافته و در این مراسم زیبا شرکت نمودند.

لازم به ذکر است حضور کارشناس محترم فرهنگی موسسه امام حسین علیه السلام سرکار خانم دلیری و جناب آقای حسین زاده ،کارشناس محترم مقطع ابتدایی جناب آقای رستگار، مدیران محترم مدارس، معاونین پرورشی، مربیان ورزش و ورزشکاران شرکت کننده در مسابقات رونق بخش مراسم بود.

برنامه های اجرایی در مراسم افتتاحیه به شرح زیر می باشد:

  • تلاوت آیات روح بخش کلام الله مجید  و اجرای برنامه حاملان قرآن
  • مراسم پرچم و همخوانی سرود ملی ایران
  • تلاوت صلوات خاصه امام رضا علیه السلام
  • قرائت سوگند نامه
  • اجرای برنامه های متنوع ورزشی همچون حرکات نمایشی ژیمناستیک، حلقه زنی، طناب زنی، کاراته و تکواندو، اسکیت


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 1/20