دعوت از راوي دفاع مقدس در حضور همکاران و دانش آموزان

شما به ما آموخته ‏اید که بال، برای پریدن است و جاده برای دویدن. به ما آموخته ‏اید که دم و دقیقه‏ های زندگی غنیمت ‏اند. ما همه میدان‏ داریم و زمین، میدانی بزرگ است؛ گاهی میدان جنگ، گاهی میدان مسابقه؛ ولی هیچ‏گاه خالی از تکاپو نیست.
به ما آموخته‏ اید که انسانیت یعنی دلبری کردن. زیستن هنر است و هنرمند آنانند که شمع می‏شوند تا صدای بال زدن‏های پروانه‏ ها برقرار بماند.
شما به آموخته ‏اید که راه خویش را بشناسیم تا تابلوهای منحرف کنار جاده، نفریبدمان.
آموخته ‏اید که به قدم ‏هایمان آن‏قدر راه رفتن را بیاموزیم که خستگی نشناسند، به چشم‏ هایمان آن‏قدر مهر ورزیدن را بیاموزیم که دشمنی نشناسند و به دست‏ هایمان آن‏قدر سختی کشیدن را بیاموزیم که سستی نشناسند.
شما انگشت‏ های اشاره‏ای بوده ‏اید به سمت ماه. کوله پشتی‏تان، نشان از هجرتی دراز داشت. ما رسم سفر کردن را باید از شما بیاموزیم.

همزمان با هفته دفاع مقدس و لزوم آشنايي دانش آموزان با رزمندگان فداکار هشت سال دفاع از اسلام و آب و خاک اين مرز و بوم، امروز چهارشنبه 2 مهر ماه 99 راوي محترم دفاع مقدس، جناب آقاي محمدزاده در جمع همکاران گرامي و دانش آموزان عزيز حضور يافتند و با بياني شيوا و شيرين، دقايقي را در رابطه با لزوم حفظ سنگر در جنگ نرم دشمنان توسط همه افراد جامعه، به خصوص دانش آموزان که آينده انقلاب در دستان آن هاست سخنراني کردند، و جلسه به صورت پرسش و پاسخ ادامه پيدا کرد و دانش آموزان سوالات خود را از ايشان پرسيدند.

در پايان مسابقه اي از صحبت هاي جناب آقاي محمدزاده در بين دانش آموزان برگزار و هدايايي تقديم گرديد.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20