حضور در کارگاه های دانش افزایی و توسعه سواد خواندن و نوشتن

سواد خواندن به عنوان مجموعه ای از مهارت و توانایی درک معنای متون متفاوت، رفتارها و نگرش هایی تعریف می شود که خواندن را در طول زندگی حمایت و تقویت می کند و می تواند یکی از مهمترین توانایی های اکتسابی دانش آموزان حین پیشرفت آن ها در دوره آموزش ابتدایی می باشد.

مطالعه دانش آموزان می تواند به منظور تفریح یا برای رشد فردی آن ها باشد و آن ها را قادر سازد تا در اجتماعات بزرگ شرکت کنند. مهارت های زبانی، خواندن و نوشتن از جمله اهداف مهم دوره ابتدایی است که البته تاکید بر روش های یادگیری صحیح و ارزیابی توانمندی های فراگیران به منظور اصلاح مشکل آن ها در این حوزه حائز اهمیت است .

از آن جا که سواد خواندن برای پیشرفت هر کودکی حیاتی و ضروری است و نگرش مثبت نسبت به خواندن می تواند جز مهم ترین عوامل تشویق کننده فرد به مطالعه و خواندن باشد، کارگاه دانش افزایی با همین موضوع از سوی اداره آموزش و پرورش ناحیه شش برگزار گردید.

سرکار خانم نادری پور آموزگار محترم درس فارسی در سری کارگاه های دانش افزایی و توسعه سواد خواندن و نوشتن پایه چهارم و پنجم (طرح خوانا)، که با حضور آقای دکتر خوشباف در 30 دی ماه 1400 برگزار شده بود، شرکت نمودند.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20