جشن صد 100 کلاس دوم یک (سرکار خانم یاری)

همزمان با 4 دی ماه 1402، آموزش و معرفی اولین عدد سه رقمی، عدد 100 صد در کلاس دوم یک انجام پذیرفت.

در دوران دبستان معمولا از هر روش آموزشی و جذاب برای آموزش به دانش آموزان استفاده می‌شود. بدیهی است که در سال‌های اولیه تحصیل، ذهنیت دانش آموزان از محیطی کودکانه و سرشار از بازی و سرگرمی وارد محیطی آموزشی می‌شود.آموزگار باید با ایجاد سرگرمی‌ در کنار درس موجب افزایش علاقه‌مندی دانش آموزان به درس و تحصیل را فراهم سازد.  یکی از جشن های آموزشی در کلاس دوم جشن و آموزش عدد 100 صد می باشد. درواقع جشن صد به منظور آشنایی کامل دانش آموزان با اعداد سه رقمی آغاز می‌شود.
این جشن معمولا بعد از آموزش اعداد دو رقمی می باشد. درواقع، آخرین عددی که قبل از این جشن آموزش داده می‌شود 99 است. بعد از آموزش وآشنایی عمیق دانش آموزان با عدد 100 و درک مفهوم و ارزش آن، آموزش جمع و تفریق و عملیات ریاضی بر روی آن آغاز می‌شود. پس بدیهی است که باید با استفاده از کاردستی جشن عدد ۱۰۰، نقاشی عدد ۱۰۰،  شعر عدد صد،بازی با ابزارهای آموزشی مناسب مانند چوب خط و نی و مکعب های کوئیز نر و عدد نویسی و… هر خلاقیتی که آموزگار می تواند در همین راستا انجام دهد تا کلاس دوم درک عمیق‌ترین از آن در ذهن دانش آموز ایجادشود. این جشن معمولا با مشارکت والدین و مربیان مدرسه برگزار می‌شود و
در همین راستا آموزگار محترم پایه دوم ” سرکار خانم یاری” با هماهنگی و همکاری والدین محترم کلاس خود و اولیای محترم مدرسه ی خود، این جشن شاد آموزشی را در کلاس خود اجرا کردند.

ساحت‌ های کاربردی در این فعالیت :
🔸تعلیم و تربیت و زیبا شناسی هنری
🔸تعلیم و تربیت و اعتقادی، عبادی و اخلاقی
🔸تعلیم و تربیت و اجتماعی و سیاسی
🔸تعلیم و تربیت و علمی و فناوری


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20