برگزاری کلاس های رفع اشکال حضوری

در پی شیوع ویروس کرونا و ابتلای تعدادی از هموطنان به این بیماری بنا بر اقتضای خانواده ها برای ممانعت از بیرون رفتن دلبندانشان از منازل و اصرار بر تعطیلی مدارس آموزش های مجازی جایگزین آموزش های مدارس شده و روز به روز این آموزش ها رونق گرفته است.

راه اندازی کانال های آموزشی مجازی نیز توسط معلمان و پیگیری آموزش دروس مختلف نیز مکملی بر آموزش های مجازی سراسری شده است و در حالیکه همگان عزم را برای زمین گیر کردن ویروس کرونا جزم کرده اند اما از وظایفشان غافل نشده اند.

اکنون با فعال شدن آموزش های مجازی از سنگینی هراس و دلواپسی خانواده ها برای فرزندانشان کاسته شده است چرا که در زمانیکه در منزل و فضای بهداشتی به سرمی برند و خانوداه ها از دغدغه و هراس تهدید سلامتی آنها آرامش خیال دارند، آموزش های دانش آموزان نیز به موقع انجام می شود و ارتباطی معقول بین دانش آموزان و معلمان ایجاد شده است.

با توجه به بخشنامه ارسالی از سوی اداره محترم آموزش و پرورش، معلمین این آموزشگاه از ساعت 9:00 الی 12:00 ظهر پذیرای دانش آموزان هستند. این عزیزان می توانند مشکلات درسی خود را مطرح کنند و آموزگاران مباحث درسی که در دوماه گذشته به صورت مجازی از طریق کانال های سروش کلاسی و طی کلاس های آنلاین به دانش آموزان آموزش داده بودند را به افراد متقاضی دوباره توضیح دهند.

اگرچه بیماری کرونا و هراس از ابتلای به آن دغدغه ای فراموش نشدنی در این روزها برای خانوداه ها است اما حضور آموزش های مجازی در سطح خانه های ایرانی و پیگیری امر تعلیم و تربیت تجربه ای شیرن برای خانوداه ها و دانش آموزان است و امید و همدلی را بین اولیل و مربیان گرم تر کرده است.

 


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 1/20