برگزاری مسابقه نقاشی، دلنوشته و شعر یادواره کودک و محرم

علت پایداری و مانایی واقعه عاشورا زنده نگه داشتن زیبایی‌هایی است که در آن وجود دارد؛ این درس مکتب عاشورا را باید در تاریخ ثبت کرد که ‌مبارزه با ظلم، شعار هیهات منا الذله، درس حریت و آزادگی، استکبار‌ستیزی و تسلیم نشدن در مقابل ظلم همیشه باید زنده بماند.

هر جامعه ای همواره در پی یافتن الگوهایی است که بتواند با پیروی از آن ها راه سعادت و کمال را بپیماید و در این جستجو می کوشد، مهم ترین ها را برگزیند. نهضت عاشورا از جمله باشکوه ترین و مناسب ترین این حقیقت یافته هاست.

امروز چهارشنبه یازدهم مهر ماه97 ، کلیه دانش آموزان این آموزشگاه در مسابقه نقاشی سیزدهمین یادواره کودک و محرم شرکت نمودند. در این راستا، واحد پرورشی آموزشگاه با همکاری مربی محترم نقاشی”سرکار خانم حدادفر” از روزهای قبل در کلاس ها حضور یافتند و در رابطه با این مسابقه و اهمیت و ضرورت زنده نگه داشتن قیام امام حسین(ع) با دانش آموزان گفتگو نمودند.

شایان ذکر است مسابقه نقاشی تا ظهر امروز در مدرسه در حال برگزاری می باشد.

نام حسین(علیه السلام) را مشعل راهمان می کنیم تا در بیراهه های پرپیچ و خم گمراهی، گم نشویم.

با توجه به اهمیت قیام امام حسین(ع) در تجدید حیات انسانی و طراوت و ماندگاری آیین حقیقی اسلام و توصیه های مکرر امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی بر ضرورت و اهمیت زنده نگه داشتن قیام عاشورا و نام مبارک حضرت سیدالشهدا در زنده نگه داشتن اسلام مسابقه دلنوشته و خاطره نویسی و شعر سیزدهمین یادواره کودک و محرم از بین دانش آموزان پایه های چهارم، پنجم و ششم آموزشگاه برگزار گردید و دانش آموزان آموزه های خود را از حادثه کربلا و قیام عاشورا بر روی کاغذ ثبت نمودند.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 1/20