برگزاری مراسم ویژه آخر صفر

مدینه ایمان، رسول رحمت را از دست داده است و مکّه توحید، محور وحدت را. اینک، خدای سبحان، رسول عزت آفرین را به جوار خویش برده و امت در سوگ آن پدر، یتیم شده است. آری، هر چندرابطه وحی، میان آسمان و زمین، و خدا و بشر قطع شده، ولی حضرت رسول صلی الله علیه و آله همیشه زنده است؛ در اذانی که مؤذّن فریاد برمی آورد؛ در تشهدی که نمازگزار می خواند.

امروز پانزدهم آبان ماه 97 به مناسبت شهادت رحمت عالمیان حضرت محمد(ص)، شهادت مظلومانه دومین اختر تابناک امامت و ولایت، امام حسن مجتبی(ع) و شهادت غریبانه هشتمین پیشوای معصوم علی بن موسی الرضا(ع) مجلس عزاداری ویژه ای در مسجد محل آموزشگاه برگزار گردید.

در این مراسم که با حضور مدیریت محترم”سرکار خانم فغانی” کلیه همکاران گرانقدر و تمامی دانش آموزان همراه بود برنامه های فرهنگی ویژه ای اجرا گردید که به شرح زیر می باشد:

تلاوت آیات نورانی کلام وحی

قرائت زیارت نامه امام رضا(ع)

اجرای هماهنگ صلوات خاصه امام رضا(ع)

بیان اهمیت این ایام و صحبت در مورد چگونگی شهادت این بزرگواران و پرسش و پاسخ با دانش آموزان توسط واحد پرورشی

اجرای مداحی و سینه زنی

نوحه سرایی مداح اهل بیت جناب آقای علیشاهی” رئیس محترم انجمن اولیا”

ای امامِ غریب! ای قبله‌یِ آمالِ مشتاقان خوشنودی و رضا! هنگامی که نقشِ گنبدِ پر نورِ تو در پرده‌یِ چشمانمان می‌افتد، آمیزه‌ای از احساس تعالی و شکوه در قلب‌‌هایمان می‌نشیند. نقشی که محبت و دوستیِ تو را پیوسته در رگانمان به دوردست‌ترین منافذِ جسم و جان می‌رساند و حاصل این پیوند چیزی نیست جز فروزان‌تر شدن آتشِ عشقِ ولایتِ تو که به مثابه‌ی میراثی پرارج در سینه‌هایمان جاوید شده ‌است.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20