برگزاری مراسم فارغ التحصیلی

به پایان دیگری رسیدیم که پایان آن سرآغاز آغازی دیگر است.
به یاد داشته باشید اگر انسان به خاطر سیبی که نماد دانش بود فرود آمد
با این سیب باید بالا برود و به خدا برسد.
پس هیچ لحظه ای نیست که بتوانید به علم و حکمت مشغول شوید،
برای چیز دیگری خرج نکنید.
جمع شدن ما کنار هم بهانه ای است برای دوختن تمام این تک لحظه ها به هم و
افزایش نور عقل و نور ایمان.

مراسم فارغ التحصیلی ویژه دانش آموختگان پایه ششم در بعدازظهر 8 خرداد ماه 1401 با حضور گرم و پرشور دانش آموزان و مادران و پدران مهربان شان در حسینیه سیدالشهدا از ساعت 16 الی 18 برگزار گردید.حضور کارشناس محترم مقطع ابتدایی جناب آقای رستگار و ستارگان دوره دوم نیز زینب بخش این مراسم بود.

این مراسم با تلاوت آیات روح بخش کلام الله مجید آغاز گردید، سپس دانش آموزان و حضار در جلسه سرود جمهوری اسلامی ایران را همخوانی نمودند و با تلاوت صلوات خاصه به ساحت مقدس ولی نعمت مان حضرت رضا علیه السلام  عرض ارادت نمودند.

مجری توانمند جناب آقای علینژاد با اجرای چندین برنامه و مسابقه شاد برای پدران و دانش آموزان فضایی شاد و دلنشین را ایجاد نمودند که بسیار مورد توجه همگان قرار گرفت.

مدیریت محترم سرکار خانم فغانی این روز فرخنده و جشن فارغ التحصیلی را به دانش آموختگان پایه ششم تبریک گفتند و بهترین ها را برای ایشان آرزو نمودند.

در ادامه مراسم دانش آموزان در میان آغوش گرم معلمین دلسوز و مهربان و دوستان شان با یکدیگر خداحافظی نمودند و عهد بستند که خاطرات زیبای دبستان و مهر و محبت دوستانه بین شان را تا ابد در قلب شان حفظ نمایند.

در پایان این عزیزان جشن فارغ التحصیلی و هدایای خود را از دستان پر مهر مدیریت محترم و آموزگاران شان دریافت کردند و این لحظه زیبا را در یک عکس دسته جمعی ثبت نمودند.

می خواهم بدانی که
در فکر و ذهن من برای تو جایی هست
و برای همیشه مال توست.
می خواهم بدانی که
آینده و سرنوشت تو برای من مهم بوده و هست
می خواهم بدانی که نقش آفرینی و تاثیر من در سرنوشت
آگاهانه و دلسوزانه و هدف مند بوده است
می خواهم از صمیم دل بفهمی که
من خوشحالم از اینکه در موفقیت، پیروزی و پیشرفت های تو سهیم هستم.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20