برگزاری مراسم روز شکوفه ها

درها را بگشاید که خورشید مهر از روزنه های دانایی دمیده است. درها را بگشایید تا بار دیگر «بابا» برای تشنگان دانایی «آب» بیاورد.

باز کنید درهای باغ دانایی را تا «آن مرد» «در باران» بیاید و با شانه های باران خورده، «بهار علم» را به ارمغان بیاورد و با جام های لبریز از «حس شکفتن» و «به باور رسیدن»، تشنگان را سیراب کند.

امروز روز علم است روز بازگشایی دروازه های دانش برای جویندگان آن.

پنجره های کلاس را باز کنید تا تخته سیاه از هوای تازه تلاش ها پر شود.

دوباره زندگی در کلاس ها جانی تازه می گیرد.گچ با تخته سیاه آشتی می کند نیمکت های خاکی خورده دوباره تمیز می شود درها را بگشاید تا شور و شوق پرواز در بالهای پرندگان ریخته و صدای دلنشین معلم در چهار سمت کلاس طنین انداز شود.

امروز سه شنبه 31 شهریور ماه 97 همزمان با ایام شهادت چهارمین اختر تابناک امامت و ولایت امام سجاد علیه السلام مراسم روز شکوفه ها برگزار گردید این مراسم با تلاوت آیات نورانی کلام وحی و اجرای سرود ملی آغاز گردید و مجری توانمند جناب آقای علی نژاد برنامه ویژه ای متناسب با ایام سوگواری و روز شکوفه ها اجرا نمودند، در ادامه سرکار خانم فغانی مدیریت محترم آموزشگاه خدمت اولیای گرامی و دانش آموزان عزیز خیر مقدم عرض کرده و شمه ای از فعالیتهای مدرسه را بیان نمودند.

در پایان معلمین دلسوز و مهربان پس از سلام و احوالپرسی با دانش آموزان به کلاس ها رفتند و سالی پر از تلاش و موفقیت را در پناه امام زمان عجل الله الفرجه و الشریف آغاز نمودند.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20