برگزاری مراسم افتتاحیه و رونمایی از طرح قرآنی آیات

برترین راه اُنس با قرآن، حفظ آن است که مورد سفارش بسیار بزرگان نیز قرار گرفته است. حفظ قرآن کریم در صورتی که همراه با توجه و فراگیری معانی و ترجمه آیات قرآن باشد، جامع‌ترین روش اُنس با قرآن است. ما باید قرآن را سرلوحه همه کارهای خود قرار دهیم و از اُنس با قرآن کریم غفلت نکنیم. نتیجه و ثمره اصلی آموزش و یادگیری قرآن، خواندن روزانه آن و اُنس دائمی با قرآن کریم است.

انس با قرآن کریم موجب نشاط و شادابی انسان، هم در زندگی روزمره‌ و هم موجب پاداش اُخروی خواهد شد. این کتاب آسمانی همان قوانین جامع هدایت انسانی به شمار می‌آید. به همین جهت است که معجزه‌ جاوید اسلام شمرده شده است. اُنس با قرآن، یکی از برنامه‌های با اهمیت در فرهنگ و جامعه‌ اسلامی است و جزء جدایی‌ناپذیر دین و ایمان انسانی است؛

زیرا پذیرفته نیست کسی ادعای پیروی از قرآن داشته باشد، اما اُنسی با آن نداشته باشد و از آن بهره نگیرد؛ نه بخواند، نه بدان عمل کند و چه بسا شناختی نیز از آن نداشته باشدبرترین راه اُنس با قرآن، حفظ آن است که مورد سفارش بسیار بزرگان نیز قرار گرفته است.

حفظ قرآن کریم در صورتی که همراه با توجه و فراگیری معانی و ترجمه آیات قرآن باشد، جامع‌ترین روش اُنس با قرآن است. ما باید قرآن را سرلوحه همه کارهای خود قرار دهیم و از اُنس با قرآن کریم غفلت نکنیم. نتیجه و ثمره اصلی آموزش و یادگیری قرآن، خواندن روزانه آن و اُنس دائمی با قرآن کریم است..

با توجه به اهمیت آموزش قرآن در کودکی و به منظور انس بیشتر با قرآن کریم امروز یکشنبه 15 مهر ماه 97 مراسم افتتاحیه طرح قرآنی آیات با حضور مسئول محترم فرهنگی موسسه”سرکار خانم دلیری” و مسئول محترم مقطع ابتدایی”جناب آقای رستگار”، مدیریت محترم “سرکار خانم فغانی”، معاونین و معلمین و مربیان دلسوز و زحمتکش قرآن و دانش آموزان در این آموزشگاه برگزار گردید.

برنامه های اجرایی مراسم افتتاحیه به شرح زیر می باشد:

اجرای حاملان قرآن و تلاوت آیات روح بخش کلام الله مجید

اجرای سرود ملی کشور عزیزمان ایران

عرض خیرمقدم مدیریت محترم آموزشگاه”سرکار خانم فغانی” به حضار و سخنرانی ایشان پیرامون اهمیت حفظ قرآن و عمل به مفاهیم آن

سخنرانی معاونت محترم آموزشی”سرکار خانم رضایی” در ارتباط با جزئیات طرح قرآنی آیات و چگونگی انجام آن در مدرسه

اجرای سرود همگانی قرآن توسط کلیه دانش آموزان

اجرای سرود حضرت فاطمه(س) توسط گروه سرود آموزشگاه

اهدا کتب راهنمای اجرای طرح قرآنی آیات به مربیان محترم قرآن

به امید اینکه همه خادمین قرآن در پناه صاحب قرآن و زیر سایه ولی امرمان صاحب الزمان(عج) سعادتمند گردند.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20