برگزاری مراسم آغاز آموزش قرآن پایه اول

تلاوت قرآن در خانه در سایر افراد خانواده اثر دارد، پدر و مادری که خواندن قرآن جزو برنامه زندگی آنان است فرزندانشان نیز به فراگیری و خواندن قرآن علاقه مند می شوند و این خود یکی از راه های تعلیم قرآن به فرزندان است.

امیرالمومنین علی(ع) می فرمایند: فرزند را بر پدر، حقّی و پدر را بر فرزند حقّی است. حقّ پدر بر فرزند، آن است که پدر را در هر چیز، مگر در نافرمانی از خداوند سبحان، اطاعت و پیروی نماید، و حقّ فرزند بر پدر، آن است که نام فرزند را نیکو قرار دهد و او را با ادب و آراسته تربیت کند و قرآن را به او بیاموزد.

همزمان با آغاز آموزش قرآن پایه اول و با هدف آشنایی و انس دانش آموزان با کلام زیبای وحی و ایجاد خاطره ای شیرین از شروع رسمی آموزش قرآن، امروز چهارشنبه 18 مهر ماه97 جشن با شکوهی با حضور مدیریت محترم آموزشگاه سرکار خانم فغانی، آموزگاران محترم پایه اول، مربی محترم قرآن سرکار خانم فرزادیان و معاونت محترم پرورشی در نمازخانه ی آموزشگاه برگزار گردید.

برنامه های اجرایی به شرح ذیل می باشد:

  • تلاوت آیات نورانی کلام وحی توسط دانش آموز مهینا حسن زاده
  • اجرای دکلمه در مورد قرآن توسط دانش آموز نگین سادات غمامی
  • اجرای مداحی توسط دانش آموز سارا نبوی
  • سخنرانی سرکار خانم فغانی”مدیریت محترم” در رابطه با اهمیت یادگیری قرآن
  • سخنرانی سرکار خانم آل سیدان” معاونت محترم پرورشی”
  • اجرای گروهی سرود بسم الله

پس از گرفتن عکس یادگاری، از کلیه ی دانش آموزان پذیرایی به عمل آمد . همچنین دانش آموزان با دریافت هدیه ای زیبا خاطره ی خوش اولین روز آموزش قرآن را به ذهن سپردند.

از مربی محترم قرآن پایه اول سرکار خانم فرزادیان کمال تقدیر و تشکر را داریم .


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20