برگزاری جلسه با گروه یاوران انقلاب

نگاه اصولی و واقع گرایانه نسبت به مقوله فرهنگ و امورات فرهنگی جامعه اسلامی به عنوان اصلی ترین زیرساخت نرم افزاری در رشد و پیشرفت و تحولات اجتماعی محسوب می شود که از دیرباز مورد توجه و تأکید دوستان و دشمنان انقلاب اسلامی واقع گردیده است. پتانسیل بالقوه ای که با طراحی و هدایت درست و مبنایی می تواند به قوه ای اجرایی و قابل اعتماد در نسل های جاری و آتی نظام تبدیل گشته و با جولان ضدفرهنگ و تحقق آسیب ها و تهاجمات فرهنگی متخاصمین می تواند تبدیل به یک تهدید امنیت ملی گردد. بعبارتی دیگر «كارها و اقدامات فرهنگی همچون شمشیر دو دَم است، اگر همراه با محتوای خوب باشد، بستر اصلاح جامعه خواهد بود اما اگر با محتوای نامناسب باشد، بستر گسترش نابسامانی و كژی خواهد شد.

با توجه به شرایط موجود و لزوم فعالیت های فرهنگی دانش آموزان در فضای مجازی، گروه یاوران انقلاب در پیام رسان سروش توسط مدیریت محترم آموزشگاه سرکار خانم فغانی و معاون محترم پرورشی سرکار خانم آل سيدان ايجاد شده و اعضای آن یاوران پرورشی کلاس ها در گروه عضو شدند.

در روز يکشنبه 13 مهرماه 99 جلسه‌ای با این عزیزان در محوطه آموزشگاه برگزار گرديد و در این جلسه رویکرد اصلی گروه ( دینی و انقلابی) مورد تاکید قرار گرفت و وظایف هر یک از اعضا به آنها محول گردید.

 


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20