برگزاری انتخابات هیئت رئیسه انجمن همزمان با اولین جلسه انجمن اولیا و مربیان

پیرو برگزاری جلسه دیدار با اولیا و انتخابات عمومی انجمن اولیا و مربیان در اواخر شهریور ماه ۱۴۰۰ ، در روز دوشنبه ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۰ جلسه انتخابات هیئت رئیسه انجمن اولیا و مربیان در فضای باز محوطه آموزشگاه و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی با دعوت و حضور نمایندگان محترم کلیه پایه ها و کاندیدهای اعضای انجمن برگزار گردید.

جناب آقای علیشاهی خانم مهدیه توکلی و خانم رویا محمدزاده با رای اکثریت به ترتیب به عنوان ریاست محترم، نائب رئیس و منشی رابط انتخاب شدند.

لازم به ذکر است در ادامه اولین جلسه انجمن اولیا و مربیان نیز با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و عرض سلام و خیر مقدم به اعضای جدید و تشکر از اعضای محترم سال گذشته برگزار شد.

گزارش فعالیتهای آموزشی و پرورشی آموزشگاه نیز توسط مدیریت محترم به اطلاع این عزیزان رسید، همچنین بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل آموزشی نیز انجام پذیرفت.
در پایان مدیریت محترم آموزشگاه سرکار خانم فغانی به کلیه سوالات نمایندگان محترم پاسخ دادند و تصمیم بر آن شد که کلاس‌های حضوری رفع اشکال ویژه دانش آموزان پایه دوم و سوم در یک روز از هفته به صورت زوج و فرد و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام شود.

 


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20