برگزاري جلسه هماهنگي با معلمين جهت شرکت دانش آموزان در يادواره کودک و محرم

امام رضا(علیه السلام) در حدیث دیگری فرموده است: هر کس مصایبی را که بر ما روا داشته اند به یاد آورد و بر آن بگرید، در قیامت همراه با ما خواهد بود. هرکس به یاد مصایب ما بگرید و دیگران را بگریاند در روزی که همه چشم ها گریان است، چشمان او گریان نخواهد بود. هم چنین هر کس در جلسه ای بنشیند که در آن مجلس، امر ما برپا داشته می شود، در روزی که دل ها می میرد دل او زنده می شود.

در پي دريافت شيوه نامه شرکت دانش آموزان مدارس امام حسين عليه السلام در پانزدهمين يادواره کودک و محرم و با توجه به شيوع بيماري کرونا و عدم دسترسي کامل به دانش آموزان براي تشويق آن ها به شرکت در يادواره، جلسه اي در 10 مهر ماه 99 با حضور مديريت محترم سرکار خانم فغاني، معاونين آموزشي و پرورشي سرکار خانم آل سيدان و کليه معلمين محترم در نمازخانه آموزشگاه برگزار گرديد.

در اين جلسه سرکار خانم سيدان ضمن تشکر از معلمين که از ابتداي کار هماهنگي و همکاري خوبي در جهت انجام اين کار داشتند، از کليه آموزگاران درخواست کردند که امسال به طور ويژه اي در کانال هاي سروش کلاسي در اين زمينه فعاليت کنند و دانش آموزان تشويق به ارائه آثار خود به واحد پرورشي نمايند.

 


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20