افتتاحيه طرح قرآني آيات

رسول خدا صل الله علیه و آله وسلم فرمودند: این قرآن نور روشن ، ریسمان محکم فضیلت بزرگ ومرتبه بلند ی است و مایه شفا وسعادت است . هرکس ازقرآن روشنایی طلب نماید خداوند اورا منوّر فرماید و اگر امورش را به آن وا گذ ارد خداوند او را حفظ کند و هر کس به قرآن توسل جوید خداوند نجاتش بخشد وهر کس ملاز م قرآن شود بلند مرتبه گردد و هرکس که از آن طلب شفا کند خداوند اورا شفا دهد وکسی که آن را مقدّم بر هر چیزی بدارد خداوند اورا هدایت کند وهرکه از غیر قرآن هدایت طلبد خداوند او را به حالت گمرا هی وا گذارد و کسی که با آن انس و الفت د اشته باشد خداوند اورا به سعادت می رساند وکسی که آن را پیشوا ومقتدا و محل اعتماد خود در رجوع کردن به آن قرار دهد خداوند او را در بهشت جای داده وزندگی سالم و با آرامشی رابرایش مهیا می سازد.

همزمان با سالروز شهادت مظلومانه بنت الحسين عليه السلام، حضرت رقيه سلام الله عليها، امروز چهارشنبه 2 مهر ماه 99 مراسم افتتاحيه طرح آيات در اين آموزشگاه برگزار گرديد.

در اين مراسم که با حضور دانش آموزان پايه اول با رعايت فاصه گذاري اجتماعي و رعايت پروتکل هاي بهداشتي انجام پذيرفت. معاون آموزشي سرکار خانم رضايي و معاون پرورشي سرکار خانم آل سيدان به بيان اهداف کلي طرح پرداختند، در ادامه مربيان محترم قرآن سرکار خانم قانع و سرکار خانم فرزاديان به چگونگي اجراي طرح در فضاي مجازي و لزوم همکاري والدين و دانش آموزان با مربي قرآن اشاره نمودند.

در پايان کتاب هاي طرح به معلمين قرآن اهدا گرديد.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20