ارائه کارنامه نوبت دوم و ثبت نام سال تحصیلی آینده- کلاس پنجم سه

نفس خود را برای کار و کوشش آماده کنید

کار و کوشش باید با میل حقیقی انجام شود؛ زیرا اگر با اکراه نفسانی همراه باشد، آثاری منفی به بار می آورد که گاه از سود آن بیشتر است.

بنابراین تلاش و فعالیت سنگین، برای آن دسته از افراد مفید است که از نظر نفسانی، میل و آمادگی لازم را دارند و افرادی که این گونه نیستند، باید ابتدا این آمادگی را در خود ایجاد کنند. درعین حال، نباید از تلاش و کوشش، به دلیل آنکه مطابق میل ما نیست، دست برداریم. بزرگان دین، در راه رسیدن به اهداف عالی و مقاصد بزرگ خود، با تلاش و کوشش های فراوان، نفس خود را تابع عقل خود ساخته و بر همین اساس، توانسته اند به درجات عالی علم و عمل دست یابند. آنان در برابر توفان های ویرانگر، هیچ گاه از پای ننشستند، بلکه همواره همچون کوه استوار ایستادند و همچنان به استقامت و تلاش خود ادامه دادند.

امروز 4 تیرماه 99 دانش آموزان کلاس های پنجم سه همراه با اولیا محترم شان در دبستان حضور یافتند و ضمن تجدید دیدار با هم کلاسی ها و معلم شان، کارنامه توصیفی عملکرد خود در سال تحصیلی گذشته را از دستان پر مهر و عطوفت آموزگار عزیزشان خانم محمدزاده دریافت نمودند.

لازم به توضیح است والدین گرامی پایه پنجم می توانند با در دست داشتن مدارک مربوطه، ثبت نام سال تحصیلی آینده را نیز انجام دهند.

ضمنا با توجه به تعطیلی به وجود آمده به علت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، جوایز مربوط به برترین های مسابقات فرهنگی، ورزشی، قرآنی و … همزمان با تحویل کارنامه به دانش آموزان عزیز تقدیم گردید.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 16.2/20