آشنایی با ویژگی گیاهان

امام على عليه ‏السلام :
يا مُؤمِنُ اِنَّ هذَا العِلمَ وَالاَدَبَ ثَمَنُ نَفْسِكَ فَاجْتَهِد فى تَعَلُّمِهِما ، فَما يَزيدُ مِنْ عِلْمِكَ وَ اَدَبِكَ يَزيدُ فى ثَمَنِكَ وَ قَدْرِكَ ، فَاِنَّ بِالْعِلْمِ تَهْتَدى اِلى رَبِّكَ وَ بِالاَدَبِ تَحْسِنُ خِدْمَةَ رَبِّكَ وَبِأَدَبِ الْخِدْمَةِ يَسْتَوجِبُ الْعَبْدُ وَلايَتَهُ وَقُرْبَهُ ، فَاقْبَلِ النَّصيحَةَ كى تَنْجُوَ مِنَ الْعَذابِ؛
اى مؤمن! به تحقيق اين دانش و ادب بهاى جان توست پس در آموختن آن دو بكوش كه هر چه بر دانش و ادبت افزوده شود بر قيمت و قَدْرت افزوده مى‏شود ؛ زيرا با دانش به پروردگارت راه مى‏يابى و با ادب به پروردگارت خوش خدمتى مى‏كنى و با ادب در خدمت‏گزارى، بنده سزاوار دوستى و نزديكى به او مى‏شود . پس [اين [نصيحت را بپذير تا از عذاب بِرَهى.
(بحار الانوار(ط-بیروت)،ج1،ص180)

آموزگار گرامی سرکار خانم علیزاده امروز 22 اردیبهشت ماه 99 کلاس آنلاین خود را با نمایش پاورپوینت درس دوازدهم علوم پایه چهارم آغاز نمودند، سپس به بیان توضیحاتی در مورد زنجیره غذایی، شبکه غذایی، انواع زیستگاه ها پرداختند و مباحثی که قبلا تدریس شده بود تکرار و تمرین شد.

دانش آموزان نیز پس از گوش سپردن به صحبت های معلم و پاسخ به سوالات، رفع اشکال کردند. در انتها به منظور تثبیت یادگیری مباحث ارائه شده نمونه سوالات این دو فصل با همکاری دانش آموزان انجام پذیرفت و میزان یادگیری ایشان مورد سنجش قرار گرفت.

 


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20