برگزاری جشن الفبا

روزی که در باغ مدرسه جوانه زدی.

الف قامتت آنقدر ضعیف و شکننده بود که شاخ و برگ های علم جرات نمی کردند

روی شاخه هایت لانه بسازند آن روز نمی دانستم چشمان معصومت

غریبانه کلمات را می نگرد. آیا روزی به چلچراغ دانش روشن خواهد شد یا نه.

امّا هر روز که می آمدی .من شکفتن جوانه های جدیدی را در توبه تماشا می نشستم

و در دشت سرسبز نگاهت عشق را نظاره می کردم.

و امروز که نیلوفری زیبا در باغ مدرسه شده ای امیدوارم که آموخته باشی

مراسم جشن الفبا ویژه دانش آموزان پایه اول در 9 خرداد ماه 1401 با حضور گرم و پرشور دانش آموزان و مادران و پدران مهربان شان در حسینیه سیدالشهدا از ساعت 9 الی 11 برگزار گردید.حضور ستارگان دوره اول نیز زینب بخش این مراسم بود.

این مراسم با تلاوت آیات روح بخش کلام الله مجید آغاز گردید، سپس دانش آموزان و حضار در جلسه سرود جمهوری اسلامی ایران را همخوانی نمودند و با تلاوت صلوات خاصه به ساحت مقدس ولی نعمت مان حضرت رضا علیه السلام  عرض ارادت نمودند.

مجری توانمند جناب آقای علینژاد با اجرای چندین برنامه و مسابقه شاد برای پدران و دانش آموزان فضایی شاد و دلنشین را ایجاد نمودند که بسیار مورد توجه همگان قرار گرفت.

مدیریت محترم سرکار خانم فغانی این روز فرخنده و جشن الفبا را به دانش آموزان پایه اول تبریک گفتند و بهترین ها را برای ایشان آرزو نمودند.

در ادامه مراسم دانش آموزان هر کلاس سرود زیبایی را اجرا کردند و عهد بستند که خاطرات زیبای دبستان و مهر و محبت دوستانه بین شان را تا ابد در قلب شان حفظ نمایند.

در پایان این عزیزان جشن الفبا و هدایای خود را از دستان پر مهر مدیریت محترم و آموزگاران شان دریافت کردند و این لحظه زیبا را در یک عکس دسته جمعی ثبت نمودند.

این روز برای من خیلی باشکوه است

به خودم می بالم

آرزو دارم فرداهای بهتر و روشن تری داشته باشی

جشن الفبا مبارک دختر عزیزم


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20