اهدای لوح و جوایز مدال آوران مسابقات ورزشی جام فجر

حمد و سپاس از آن خداوندی است که برترین مردانش را علی (ع) برگزید تا مقتدای ورزشکاران باشد و پیشوای متقیان.

تا هر آئینه یادآور این مهم باشد که عقل سالم در بدن سالم است. چنانکه شاعر پارسی گوی میفرماید: ز نیرو بود مرد را راستی ز سستی کژی زاید و کاستی

اهدای لوح و جوایز مدال آوران مسابقات ورزشی جام فجر امروز یکشنبه 21 اسفند ماه 1401، در میان تشویق دانش آموزان انجام پذیرفت.

موسسه فرهنگی آموزشی امام حسین علیه السلام به منظور ترویج روحیه ورزشکاری و پهلوانی در بین دانش آموزان، به ویژه تشویق دختران حسینی به حضور موثر در عرصه ورزش هر ساله مسابقات ورزشی جام فجر را بین مدارس برگزار می نماید.

برخود می بالیم که نمایندگان این آموزشگاه با به نمایش گذاشتن بازی زیبا و دیدنی و شکست رقیبان موفق به کسب مدال طلا در رشته بسکتبال، مدال برنز در رشته والیبال و مدال برنز در رشته داژبال این دوره از مسابقات شدند.

همچنین از ورزشکاران دارای مدال نقره کشوری در رشته کاراته توسط خانم یلدا اکبری و مدال طلا استانی و نقره استانی در رشته کاراته توسط مهلا آزادمنجیری تقدیر و تشکر به عمل آمد. سرانجام امروز با دعوت از این عزیزان لوح تقدیر ، مدال و جوایز ایشان را تقدیم شان نمودیم. کسب این موفقیت بزرگ را به ایشان و مربیان پرتلاش تربیت بدنی خانم ها امیری و فتوحی تبریک عرض می نماییم.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20